آموزش

مبل مکانیزم دار یا مکانیزه چیست ؟ انواع مدلهای مبل تختخواب شو

مبل مکانیزم دار یا مکانیزه

با مدرن شدن سبک زندگی و آپارتمان نشینی در بیشتر جوامع بشری، فضای در دسترس افراد کاهش یافته است و آنها باید از این فضای محدود شده بیشترین استفاده بهینه را داشته باشند؛ به همین دلیل، مبلمانی تحت عنوان مبل مکانیزم دار یا مبل مکانیزه ایجاد شد که ترکیبی از مبل راحتی و سرویس تختخواب جمع و جور است که نیاز به سرویس تختخواب را از بین می برد و در صرفه جویی در فضا به شما کمک می کند. با محبوب شدن این دسته از سرویس های مبلمان، طراحی های مختلفی از این نوع به بازار روانه شد که با هم در این پست قصد بررسی آنها را داریم. همراه یافت آباد آنلاین باشید تا به بررسی مبل مکانیزم دار یا مبل تختخواب شو بپردازیم

مزایای مبل مکانیزم دار

از مبل مکانیزه می توانید هم به عنوان سرویس مبلمان و هم به عنوان تخت خواب استفاده کنید که در خواب ظهرگاهی و عصرگاهی و یا در خواب شبانه از آن استفاده کنید. این سبک به شما در مدیریت چیدمان فضاهای تنگ و محدود کمک می کند. از این مبلمان می توانید هم در پذیرایی و هم در اتاق خواب استفاده کنید و از هر دو ویژگی آن در هر دو فضا استفاده کنید. به دلیل خاصیت تختخواب شو، اکثر مبل های مکانیزه نشیمن راحتی دارند و در دسته دکوراسیون راحتی جای می گیرند.

معایب و ملاحظات مبل مکانیزم دار

در ایجاد این مدل مبلها از فوم سرد استفاده شده است زیر فوم سرد انعطاف پذیری بالایی دارد و اجازه می دهد مبل به راحتی از حالت مبلمان به حالت تختخواب در بیاید. حتما به فنر مبل دقت کنید و اگر سنگین وزن هستید، سفارش کنید از فنرهای محکم تری استفاده کنند تا طول عمر مبل شما افزایش یابد. حتما به راحتی تمام سطوح مبل دقت کنید و اطمینان حاصل کنید تمام سطح مبل حالت تشک طور را داشته باشند چرا که قرار است به عنوان تختخواب از آن استفاده شود و باید تمام بدن شما را در آرامش کامل قرار دهد.

در هنگام خرید مبل مکانیزه به نحوه چیدمان و همچنین تم رنگی و دیزاین دیگر وسایل خود توجه نمایید تا مبل با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. همچنین به اسکلت چوبی یا استیل مبل مکانیزه نیز دقت نمایید؛ اسکلت باید به قدری محکم باشد تا تکان دادن شدید مبلمان باعث انتقال این تکان ها به بدنه چوبی یا فلزی مبل نشود.

انواع مدل های مکانیزم مبل تختخواب شو

عموما چند سبک محدود در مبل تختخواب شو اجرا می شود که در زیر به بررسی سبک ها می پردازیم. شما عزیزان می توانید در صفحه مبل تختخواب شو فروشگاه اینترنتی یافت آباد آنلاین، به بررسی انواع مدلهای آماده عرضه مبل تختخواب شو بپردازید.

مکانیزم بیرون کشیدن یا خروج مبل تختخواب شو

این نوع مدل قدیمی ترین و رایج ترین نوع مبل مکانیزم دار است و کافی است جهت تبدیل مبلمان به حالت تخت خواب، نشیمن مبل را بلند کرده، پایه آن را آزاد کرده و بر روی زمین قرار دهید؛ می بینید که به راحتی تشک مبل شما به همراه لایه زیرین آن برای استراحت و خواب شما همکاری خواهند کرد! این نوع در ابعاد یک نفره و سه نفره تولید می شود و می تواند به تختخواب یک نفره و دو نفره تبدیل شود. اگر کوسن ها و نشیمن را از روی مبل بردارید ساحتار فلزی مبل تختخواب شو را خواهید دید که از دو ساختار فلزی جدا از هم تشکیل شده است.

مبل تختخواب شو مدل بیرون کشیدن

مکانیزم لولایی مبل تختخواب شو

این مدل مبل از تعداد زیادی لولا ساخته شده است که در مواقع موردنیاز، می توانید پشتی و دسته مبل را در لولای خود حرکت داده و مبل را از حالت نشیمن به تخت خواب تغییر حالت دهید. این مدل مکانیزم ساده تری دارد و بسیار شکیل است و انتخاب بسیاری از مشتریانی است که می خواهند بیشتر حالت نشیمن این مدل مبلمان را استفاده کنند و در پذیرایی نیز از این مبل استفاده کنند.

مبل تختخواب شو لولایی

علاوه بر این دو مدل پر طرفدار، مدل کاناپه تخت خواب شو و مدل تخت خواب شو کنترلی نیز وجود دارد که در اولی شما می توانید هم از مبل راحتی کاناپه و هم از حالت تخت خواب مبل استفاده کنید و در مدل کنترلی مبل به صورت اتوماتیک به حالت تخت خواب شو تبدیل می شود. سایر حالت ها نیز از طرف تولید کننده ها به صورت سفارشی سازی شده و اختصاصی تولید می شود که در صورت نیاز می توانید از کارشناسان فروش مجموعه یافت آباد آنلاین، مدلهای مختلف را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − هشت =